Glöggis


Brist på bra rubrik!

Kom hem från stockholm i tisdags kväll, men har inte haft tid att skriva förrän nu.
Igår så blev det en snabbis på stan med Emelie på morgonen, sedan var jag iväg
och klippte mig. Hem och käka, diska och rensa kylskåpet och förrådet lite.
När Tommy kom hem från jobbet åkte vi och handlade julmat inför julen.
Efter den dyra maten så käkade vi snabb och enkelt middagen för att sedan få lite
gäster och ha lite glöggmys!

Mycket händelserik dag måste jag säga!
På bilden ser ni en korg vi fick av Tommys föräldrar (Igår. Någonstans mellan
mathandlandet och middagen). Så nu har vi godis så vi klarar oss till nästa jul?

Idag ska jag och syster göra lite knäck och ischoklad. Mums!



P.S Kunde inte låta bli att lägga till några snöflingor såhär till jul! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Innehållet i korgen såg smaskigt ut!

P.s Snö är bra. D.s.

2011-12-22 @ 14:44:35
URL: http://ermheli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0