Breaking dawn!


Eftersom att Emilia är verkar vara så himla intresserad av min blogg
så gör jag en uppdatering för hennes skull ;) ;)

När jag väl kom hem från Stockholm i onsdags (och resten av veckan)
så orkade jag inte göra någonting. Tommy var sjuk och hans seghet
smittade verkligen av sig på mig. Sorry.

Sen åkte jag till Stockholm i söndags igen, kom hem igår kväll.
Orkade inte skriva då heller.

Idag har jag inte haft tid och kommer inte ha den sen heller.
Blir ingen bild. Kanske imorgon. Om jag orkar. Haha.

INATT!!!
Då blir det Breaking dawn! Lite jag längtat!! (Twilight-nörd!!)
Åker med syrran till Borlänge. Filmen börjar 23.59.
LÄÄÄÄÄNGTAAAAR!!


Kommentarer
Postat av: emilia

:D:D keep up the updates ;)

2011-11-17 @ 00:32:32
URL: http://anemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0