Sööööndag

 

Måste ju börja med: Fan va jag är dålig på att uppdatera!
Nu när jag går hemma hela dagarna och inte göra något så blir
jag så grymt deprimerad och har ingen lust att göra något alls.

Idag har jag iaf varit på en promenad med Emilia.
Det  var trevligt och intressant! Vi pratade mycket om framtida
planer och drömmar, som vi verkar ha ganska exakt samma!
Så en vacker dag kommer nog jag och Emilia att ha ett
företag tillsammans, och det kommer att gå kanon! :)

Och jag har även preliminärbokat en utbildning till våren!
Hoppas jag hinner få ihop kurskostnaden innan bara, annars
kommer jag att bli grymt ledsen.

Bjuder på några bilder från i somras när jag och Tommy tog
med oss missarna hem till hans föräldrar så att de fick känna
på gräset för första gången i sina liv :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emilia

åhh jag vill att framtiden ska vara nu!!!

2011-10-16 @ 19:14:33
URL: http://anemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0