Zombies?


Är sugen på en "zombie"fotografering nu när allt är så grått och innan snön faller.
Jag står för smink. Någon som är intresserad?

Personen bör inte vara allergisk mot latex och inte vara feg för att se dum ut framför
kameran. Jag vill inte ha en söt och gullig zombie.

Latexallergi kan vi kolla upp innan någon gång.
Men personen bör redan nu ha intresse, vilja och mod att agera framför kameran.

Tjej eller kille spelar ingen roll.

Skulle passa bra i slutet av nästa vecka och det måste ske på dagen så att det finns
lite solljus att tillgå. Kan tänkas att vi fotar lite i skymningen också.

Söker även tips på miljö! (Gärna omkring Avesta)
Någon?


Kommentarer
Postat av: emilia

JAG :D

2011-11-18 @ 15:18:12
URL: http://anemilia.blogg.se/
Postat av: Emelie Lorentsson

Skulle jättegärna vilja ställa upp också!! :D Men jobbar måndag - fredag dagtid, men om det skulle kunna tänkas göras på lördag eller söndag så ställer jag mer än gärna upp :D

2011-11-21 @ 11:24:32
URL: http://passionsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0