Vår?


Satte in nya bakgrunden idag. Mycket finare. Men blir nog ingen ny header!

Idag på förmiddagen så funderade jag över om jag missat hela vintern
och vaknat upp på våren. Såg PRECIS ut som att det var vår ute.
Temperaturen och allt stämde så bra. Men... det är 16e december??

Målade iaf mer på skåpet idag (kanske är klart?).
Nu ska bara Tommy höra handtag till luckorna och sedan sätta dit dem!
Eftersom att Emilia verkar bli tokig över att inte veta hur skåpet ser ut
så tog jag med mig kamera idag! :) Massa tejp och skit kvar eftersom
att jag inte är säker på om jag är klar. Luckorna sitter inte på.


Tejp och skit kvar. Ska sitta luckor framför de yttre raderna.


Här är luckorna! Tejp även där.


Kommentarer
Postat av: emilia

skitfin ju :D

2011-12-17 @ 18:44:32
URL: http://anemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0