Julbord nr. 2


Idag ska jag på det andra julbordet för i år! Denna gång med
mitt jobb i Stockholm (I lördags var med Tommys jobb).
Efter julbordet så ska jag jobba. Blir ca kl. 23.00 - 14.00.

Idag kommer som sagt min sköna böna hem från Afrika!
Men jag får inte träffa henne förrän imorgon :( Men då blir
det tacos! Det ska bli riktigt trevligt att träffas efter en hel månad!

Igår åkte jag och Tommy till Falun och köpte ett skåp som jag
fann på blocket för ett tag sedan och velat ha sedan dess.
Riktigt fint men jag ska måla om det så det passar in bättre i
köket där jag tänkt ha det :) Har ingen bild på det men fixar det
när jag är klar och sätter upp det! Har det hos farmor och farfar
tills jag är klar med det :)

Blir ingen bild idag, kanske imorgon (vem försöker jag lura?)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0