Packlista


Har börjat skriva packlista... Känns kanske lite tidigt då det är 10 dagar kvar,
men det känns lättare att hinna leta rätt på allt man ska ha, tvätta i tid och ev.
köpa det som saknas! Och så har jag gott om tid att lägga till det jag glömt :)

Jobbet till idag gick inte sådär fint som jag hade önskat så är rätt trött idag.
Men inatt blir det sista passet för denna vecka, så kan sova imorgon!

Jag har blivit väldigt intresserad av naglar!
Då menar jag inte nagelförlängningar och så, utan själva utsmyckningen.
Förut hatade jag nagellack då det aldrig blev bra och jag orkade aldrig vänta 
på att det skulle torka klart (har jag fortfarande svårt för) och därmed
sabbade jag allt. Mycket skönare än smink, för jag orkar inte tvätta bort det
varenda kväll, så det passar ju mig bra :)

Provade bara lite snabbt. Ville ha något juligt :)
(bilden är tagen med mobilen)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0