Träningsvärk


Jag och Emilia var och red igår.. Mycket spännande ridtur! Det gick bra till en början (vi red två nya hästar), frivilligt framåt trots den isiga vägen. När vi sedan kom fram till en åker vi red upp på hände det grejer! Orkar inte skriva i detalj (ingen som bryr sig heller kanske) då jag skriver på mobilen, men jag fick mig en rejäl rodeotur. När jag väl låg på marken fick jag även se en liten pritvatshow av den pigga hästen som sedan galopperade bort i mörkret! Ingen skada skedd hos någon iaf :)

Idag har det inte hänt så mycket. Fikade med mormor på stan.

Bilden är på min och älsklings middag.
Laxen såg inte särskilt god ut på bild, speciellt inte taget med mobilkamera.
Men det var supergott! Det var även palsternacksmoset som vi hade till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0