Dropkick Murphys


Insåg igår att Dropkick Murphys spelar på P&L i sommar!!!
Jag som faktiskt aldrig sett dem live blev helt till mig och bestämde mig för
att jag måste skaffa pengar till en endagsbiljett, vad det än kostar!
Sen fick jag reda på att de spelar på grönan också! Liiite billigare, så det får fan bli!
Liiiiiiiiite jag längtar!!! Förbannat jävla kul ska det bli! Måste ragga sällskap?

Bestämde mig idag för att sälja mitt Zumba fitness till Playstation move.
När vi får hem nya soffan kommer jag verkligen inte att ha plats för att använda det.
Som det är nu får jag lov att flytta soffbord och hela köret för att kunna använda det,
så jag har väl använt det 5ggr :) Det är iaf i väldigt bra skick! :D
Någon som vill köpa? ;) 300:- vill jag ha för det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0