Årets första inlägg


Första inlägget för i år. Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera.
Jag har faktiskt inte haft tid riktigt. Tommy fyllde år den första, så då var det fullt
upp här hemma. Jag jobbade den 2e-4e, den 5e var jag hem och tvättade för fullt
och packade i ordning det jag skulle ha med till Stockholm den 6e. Kom hem igår.

Jag och Tommy var till Stockholm och spana omkring på stan, åt tre-rätters på
"Magic bar" och bodde en natt på hotell! Supermysigt hade vi det.
Jag rekomenderar verkligen att äta på Magic bar och kolla på deras show, det var
verkligen hur kul som helst! Har inte skrattat så mycket på lääänge.
Dessutom var maten riktigt god!

Bilden i detta inlägg är en julklapp vi fick av Tommys ena syster med familj.
Tycker idén var hur söt som helst! Den ena burken är färdigblandat pulver
man blandar med varm mjölk så man får varm choklad, den andra är müsli och
den sista är ingredienser man ska blanda med smör och ägg för att sedan bara
göra kakor och stoppa in i ugnen! Hur bra idé som helst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0