Spökkyckling


Passar på att uppdatera medans maten är i ugnen.
Idag bjuds det på "Spökkyckling"! Har inte jävla aning om
varför det heter så... Men gott som fan är det! :)
Klantig som jag är har jag självklart redan bränt mig på armen :(

På förmiddagen idag fotade jag Emelie J! :)
Trevligt och ett gäng fina bilder :) Kommer en oseriös bild
i detta inlägg. Fler kommer förmodligen imorgon!

Efter var vi till Jysk och jag hittade ÄNTLIGEN är puff
att ha i vardagsrummet att sitta på!
Dessutom har den ett förvaringsfack :)

Sen blev det stallet och det gick bra, så inte mkt att
kommentera om det.


Min puff! <3


Glömde dumpa glasögonen i bilen, så detta blev lösningen!


En inte allt för seriös Emelie ;);)


Kommentarer
Postat av: emilia

fan va snygg puffen var :D

2011-10-09 @ 17:14:13
URL: http://anemilia.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej! Spökkycklingen heter så pga en sjuksyrra som jobbar natt på Södersjukhuset som lagar den under nattpassen o bjuder kollegorna... Den är riktigt god!

2012-02-19 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0