Sköna böna!


Just nu är min sköna böna Emelie påväg till afrika!
Saknar henne redan och kommer få göra det en hel månad.
Jag är grymt avundsjuk och önskar att jag satt där på planet
bredvid henne... Men pengar och tid finns icke :/
Jag är iaf glad för hennes skull som tagit chansen.
Vilken upplevelse!
Gå in på hennes blogg och läs! Förhoppningsvis kommer
hon att uppdatera ofta, för jag vill veta allt!

Igår var jag och Tommy hem till Tommys föräldrar på
barn-halloween-partaj! Söta kostymer, dans och mkt skratt!
Efter partajet drog vi till Grytnäs kyrkogård.
Så himla vackert med alla tända ljus! Tog med mig kameran
för att fota lite... Men dum som jag var så glömde jag
naturligtvis stativet... Lätt att få skarpa bilder utan... Not...

Imorgon far jag till Stockholm för att jobba. Vet ej när jag
kommer hem igen.. Antingen på tisdag eller onsdag.
Så kommer nog inte hinna lägga upp några bilder här då.


















Kommentarer
Postat av: emilia

sv; Ja, du får samla ihop pengar och göra den snart tycker jag :D

2011-11-10 @ 23:37:29
URL: http://anemilia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skona bona? Haha :D Jag saknar dig i massor!

2011-11-16 @ 17:19:28
URL: http://ermheli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0