Juletid


Tjatja bloggen!

Haha, nejdå.

Har iaf inte haft (har fortfarande) inte tid att lägga in bilderna från julafton i datorn,
så de dyker inte upp här heller på någon dag. Kaaanske imorgon?

Har bara firat jul och ätit på massa olika ställen de senaste dagarna. Gott som fan!

Igår körde jag iaf av vägen, mycket spännande upplevelse (har iofs gjort det en gång
tidigare också)! Mitt ute i skogen på världens sämsta väg. Upp och ner hela tiden,
samtidigt som vägen svänger fram och tillbaka heeela tiden. Blank-is heeeeela vägen
plus lite smådugg på det (Y). Efter en liten nerförsbacke så svängde vägen tvärt till
vänster och bilen gick inte att svänga, så vi for rakt på!
Som tur var så körde jag så extremt sakta då jag var livrädd och hade syrran med
tre av hennes kompisar med mig (skjutsade dem till en fest), så vi åkte bara ut med
framdäcken, så det gick utan problem att backa upp på vägen igen.
Kul att åka hem helt ensam utan täckning på mobilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0