Då var det dags!

Hallå där!

Jag heter Amanda, är 21 år gammal och bor i Avesta.
Det är meningen att detta ska vara en fotoblogg där jag publicerar mina bilder
men jag kommer förmodligen även att skriva en massa ointressant strunt om
mig själv och vad jag gör på min fritid, utöver fotograferandet.

Tänkte börja med att skriva att jag ALDRIG sagt att jag är duktig på att fotografera
eller redigera. Så att det inte blir några missförstånd.
Tanken är att få kritik så att jag vet vad jag ska tänka/öva på inför framtiden,
då detta är två av mina största intressen och jag vill bli bättre.

Det jag är mest intresserad av att fota är människor. Det kommer nog märkas
gaaaaaaanska tydligt. Men har inget datum inplanerat för nästa fotografring än,
så kommer att lägga upp bilder från tidigare photoshoots så länge.

Och jag är dessutom helt ny vad det gäller att blogga och designa en blogg, så
jag ursäktar för röran!

Menmen. Återkommer kanske ikväll när jag valt vilken photoshoot jag ska börja
med att publicera bilder ifrån!

Kommentarer
Postat av: emilia

Åh jag vill verkligen ha kort på när vi rider insåg jag idag! och på hästarna:D Men, lite svårt när vi båda sitter på kanske haha

2011-08-30 @ 16:57:32
URL: http://anemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0